DARBUOTOJAI

Auklėtojos0A5A9913

 

ramune-seminare

Ramunė Žilienė – Sąmoningos tėvystės centro ir humanistinio vaikų darželio steigėja ir veiklų koordinatorė: “Man nuo mokyklos baigimo laikų rūpėjo vaikai, jaučiausi atsakinga ne tik už savo, bet ir už mūsų visuomenės vaikus. Studijuodama lietuvių filologiją ir pedagogiką Klaipėdos universitete, atostogų metu dirbdavau savanore su vaikučiais, augančiais be šeimų, vaikų stovyklose ir centruose, norėjosi vaikų gyvenimui suteikti džiaugsmo ir žmogiškos šilumos. Vėliau, dirbdama mokykloje lietuvių kalbos mokytoja, supratau, kad meilė vaikams yra labai gerai, bet to neužtenka, būtina sukurti naują ugdymo sistemą vaikams, kuri atitiktų šiuolaikinių vaikų poreikius ir lūkesčius. Todėl sąmoningos tėvystės centras ir humanistinio ugdymo vaikų darželis siekia suburti tėvus, pedagogus ir įvairius specialistus, kurie atsakingai ir su meile kurs naują ugdymo sistemą vaikams, paaugliams ir jaunuoliams, padės tėvams auginti ir auklėti savo vaikus, suburs šeimas prasmingiems ir teikiantiems tikro džiaugsmo užsiėmimams su vaikais.“

******************************************************************************************

IMG_9871

Sveiki, esu Giedrė Rušinė. Dirbu “Saulė ir mėnulis“ darželyje nuo pat jo įsikūrimo dienos. Pati esu baigusi architektūros studijas Vilniuje. Susilaukusi dviejų vaikučių, natūraliai perėjau į vaikų ugdymo temas. (Nors pastebiu, kad žinias atsineštas iš akademijos dažnai taikau labai universaliai – net lavindama mažus vaikus). Augindama vaikus ir augdama pati, radau savyje interesą skleisti savo patirtį ir su kitais vaikais. Šis darželis jau antrasis, kuriame dirbu kaip auklėtoja. Anksčiau beveik porą metų dirbau “Miško darželyje“. Tiek sename tiek naujame darbe visad ieškau, kaip vaikams perduoti gamtos grožį, jos gyvybės stebuklingumą. Per meną, gamtinius žygius, įvairius žaidimus siekiu žadinti, atkreipti dėmesį, koncentruotis į natūralų, vaikams labai savą vientisumą su gamta ir jos elementais. Darbas su vaikais yra be galo gyvas procesas, kuriame vis ir vis atrandu lobių, net jei išsiruošiau su vaikais tik pasivaikščioti.

Auklėtoja Giedrė Rušinė dirba Humanistinio ugdymo vaikų darželyje vaikučių auklėtoja ir meninio ugdymo vadove.

**************************************************************************************

Žydrūnė BarkauskaitėEsu Žydrūnė Barkauskaitė, 2017 metais baigiau ikimokyklinę ir priešmokyklinę pedagogiką Klaipėdos valstybinėje kolegijoje, iš karto įsidarbinau valstybiniame darželyje, kuriame praleidau apie vienerius metus, įgavau labai daug gerosios patirties, daug išmokau, sužinojau, kadangi teko dirbti su įvairaus amžiaus vaikais. Tačiau labai netikėtai ir greitai mane aplinkybės atvedė į šią nuostabią vietą, darželį „Saulė ir mėnulis“. Nuo pirmojo žingsnio pro vartus pajutau šilumą, pamačiau be galo daug šypsenų, meilės bei rūpesčio. Čia jautiesi lyg namie, pagalba bei šiltas bendravimas čia yra įprastas, čia kiekvienam vaikui gali skirti savo dėmesio, apkabinti, pasikalbėti, nuveikti ką nors naudingo ar linksmo, todėl ugdymas šiame darželyje, mano nuomone, labai produktyvus ir nekeliantis streso vaikui. Labai džiaugiuosi čia dirbdama, tokia šiluma, pagarba vienas kitam, bendradarbiavimas vaiko, darbuotojų, tėvų toks malonus, tikras, kad gera mėgautis savo darbu.

******************************************************************************************

20170921_094405  Esu Vita Glinskytė, kūrybinės ir terapeutinės muzikos praktikė, baigusi bakalauro studijas Didžiojoje Britanijoje.
Mokymosi metu atlikau praktiką mokyklose, kur derinau edukacinius ir terapeutinius tikslus vesdama muzikinius užsiėmimus vaikams, taip pat vaikams su negalia. Dirbant su vaikais, man svarbiausia yra sudominti juos muzika. Tad stengiuosi pritaikyti praktikoje kuo įvairesnius ir kūrybiškus metodus. Į pagalbą pasitelkiu tiek Lietuvos muzikos repertuarą, tiek ir užsienio muziką. Stengiuosi kurti įvairiapusišką aplinką, kad kiekvienas vaikas jaustųsi gebantis muzikuoti. Man svarbu pastebėti ir atrasti kiekvieno vaiko gebėjimus, jo/jos stipriąsias puses, o elgesį koreguoti pozityviu požiūriu į vaiką, kuriant ryšį su juo/ja. Mane itin džiugina darbas darželyje “Saulė ir Mėnulis” dėl humanistinės pedagogikos pritaikymo bei galimybės realizuoti muzikos terapiją.

Mano išsilavinimas:

2012, rugsėjis – 2015, birželis
Kūrybinės ir terapeutinės muzikos bakalauro studijos, Pietų Velso Universitetas, Didžioji Britanija. Keletas kursų, kuriuos studijavau:
• Muzika (muzikos terapijos ir lavinimo metodai, teorija), šį kursą baigiau su universiteto įvertinimu už inovacijas ir pasiekimus;
• Psichologija;
• Terapeutiniai principai (pagal Karlo Rodžerio humanistinį požiūrį);
• Šiuolaikinio meno žanrai.

Vita Glinkytė dirba Humanistinio ugdymo vaikų darželyje ir Sąmoningos tėvystės centre.

***************************************************************************************

Esu Aistė Burkauskaitė-Nazer, vaikų darželio psichologė, pavaduojanti auklėtoja bei Sąmoningos tėvystės centro koordinatorė. Palankūs vėjai mane atpūtė į šią nuostabią, kupiną meilės ir kilnių siekių vietą – “Saulė ir mėnulis”, iš Škotijos, kur baigiau psichologijos studijas (Aberdyno universitete 2010-1014m.) ir susilaukiau sūnelio Ariano (gimusio su Dauno sindromu). Žmonių gerovė ir dvasinis tobulėjimas, man  visada buvo svarbios temos, todėl taip pat jau 8 metus praktikuoju jogą, kvėpavimo technikas bei sąmoningą dėmesingumą. Po sūnaus gimimo, natūraliai dauguma veiklų (savanoriavau mažų vaikų su tėveliais muzikinio ir meninio ugdymo užsiėmimuose, bendradarbiavau su raidos specialistais ir vaikų su spec. poreikiais priežiūros ir veiklų centrais) ir žinių gilinimosi buvo nukreipta į vaikų raidą ir ugdymą. Pasisėmusi įkvėpimo ir žinių iš edukacinės sistemos ir aukšto visuomenės sąmoningumo bei tolerancijos lygio Didžiojoje Britanijoje, jaučiu, jog galiu įkvėpti ir padėti, visų pirma, vaikams Lietuvoje augti laimingiems, tolerantiškiems ir turintiems sveiką savigarbą, o taip pat ir šeimoms auginančioms vaikus sąmoningai tvarkytis su iškilusiomis problemomis ar nerimu, susijusiais su vaikų ugdymu, auklėjimu ar kitomis šeimos ir asmeninio tobulėjimo temomis. Šventai tikiu, jog bet koks pokytis, kad ir pats globaliausias, prasideda nuo ČIA, DABAR ir nuo PATIES SAVĘS.

**************************************************************************************

Kotryna

Sveiki! Esu Kotryna, Klaipėdos universitete studijuoju vaikystės pedagogiką. Pasirinkau šią studijų programą todėl, kad jau seniai žinojau, jog norėsiu dirbti būtent su vaikais. Vaikai man yra pats didžiausias džiaugsmas. Būdama su jais jaučiuosi puikiai, nes tik jie sugeba taip pralinksminti, leidžia į paprastus dalykus pažvelgti kitaip. Man įdomu su jais bendrauti, matyti, kaip greitai auga bei kasdien tobulėja.
Pirmame kurse pradėjau dirbti darželyje “Saulė ir mėnulis“, dėl ko labai džiaugiuosi. Čia labai gera atmosfera, draugiškas kolektyvas, puiki direktorė, kuriai rūpi tiek vaikučių gerovė, tiek darbuotojai. Čia mes kaip viena didelė šeima. 🙂

 

Kotryna Liulienė dirba Humanistinio ugdymo vaikų darželyje Jaunesniąja vaikučių auklėtoja.

******************************************************************************************

Vitos foto

Esu Vita Čėsnienė. 2013 metais įgijau socialinio pedagogo profesiją. Pasirinkau pedagogiką ir darbą su vaikais, nes visada mintis, kad prisidėdamas prie vaiko mokymo ir auklėjimo pats mokaisi ir auklėji save kėlė susižavėjimą. Kiekviena darbo diena su vaikais yra unikali, įvairios situacijos moko kūrybiškumo, kantrybės, nuoširdumo, atvirumo, skatina tobulėti, peržiūrėti ir ugdyti savo gyvenimiškas vertybes, nes norisi būti vaikui kuo geresniu pavyzdžiu. Labai džiaugiuosi, kad įstaiga, kurioje dirbu remiasi humanistine pedagogika, manau, kad meilė, nuoširdumas, palaikymas ir kantrybė yra geriausi mokytojai. Dirbdama “Saulės ir mėnulio“ kolektyve turiu galimybę stebėti ir mokytis iš skirtingą patirtį turinčio kolektyvo bei iš kiekvieno vaiko. Džiaugiuosi tarpusavio šiltais ir nuoširdžiais santykiais, produktyviu bendradarbiavimu ir parama bei pagalba.

Vita Čėsnienė dirba Humanistinio ugdymo vaikų darželyje auklėtojos padėjėja.